BEST WESTERN Hotel Felix świętuje 20. urodziny

W tym roku warszawski BEST WESTERN Hotel Felix obchodzi 20-lecie swojej działalności. Od czasu jego otwarcia - 16 września 1994r. - zmieniło się w nim niemal wszystko. Gruntowna metamorfoza, w którą zainwestowano 12 milionów złotych, miała miejsce ponad 3 lata temu, kiedy obiekt dołączył do sieci Best Western - największej rodziny hotelowej na świecie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Trzygwiazdkowy BEST WESTERN Hotel Felix był pierwszym obiektem otwartym pod marką Best Western w Warszawie. O jego wyborze zadecydowała m.in. lokalizacja – warszawska Praga Południe, która jest coraz popularniejszym miejscem wydarzeń kulturalnych, jak i biznesowych. Ponadto atutem hotelu jest bliskość Stadionu Narodowego oraz dogodna komunikacja z centrum i lotniskiem Chopina.

BEST WESTERN Hotel Felix jest dla nas szczególnym obiektem. Jego otwarcie w 2011 roku stanowiło początek obecności marki Best Western w Warszawie. Dzisiaj mamy już w naszym portfolio 4 hotele w województwie mazowieckim. Podstawą naszego sukcesu jest udana współpraca z zaufanymi partnerami, takimi jak Satoria Group - powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.

Dołączenie do sieci Best Western było przełomowym punktem w historii tego wtedy 17-letniego obiektu. U progu swojej „pełnoletności” przeszedł gruntowną renowację, która nadała mu nowe tempo rozwoju. Dzięki wprowadzonym międzynarodowym standardom Best Western, a także uruchomieniu nowoczesnego zaplecza konferencyjnego już po roku działalności w sieci zanotowaliśmy prawie 20% wzrost przychodów, które z roku na rok rosną – powiedział Michał Świgost, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Satoria Group SA, która jest właścicielem hotelu.

Wzrost przychodów wiąże się nierozerwalnie ze wzrostem liczby odwiedzających hotel gości. W ciągu ostatnich trzech lat warszawski obiekt odwiedziło ponad 200 tys. osób, z czego 32% stanowili obcokrajowcy. Zmiana struktury dokonywanych w hotelu rezerwacji wynika z międzynarodowego charakteru sieci Best Western i wspólnego dla wszystkich obiektów systemu rezerwacyjnego. Gośćmi hotelu są zarówno klienci korporacyjni, mający do dyspozycji nowoczesne hotelowe centrum konferencyjne, jak i turyści odwiedzający Warszawę m.in. przy okazji różnych wydarzeń kulturalno-sportowych, którym często patronuje BW Hotel Felix. Więcej informacji na temat warszawskich imprez i konferencji przeczytać można na hotelowym blogu.

Ostatnio nasz obiekt był oficjalnym hotelem Pucharu Świata w Windsurfingu, który odbył się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dzięki nawiązywaniu współpracy z różnymi partnerami zyskujemy nowych i zadowolonych klientów, dla których marka Best Western stanowi zapewnienie jakości i satysfakcji. W kolejnej dekadzie działalności chcemy dalej rozwijać naszą ofertę i rozszerzać grono naszych klientów, planujemy m.in. szerszą współpracę z biurami podróży – dodał Michał Świgost.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"