„Bezpieczny dom” reklamuje Konsalnet

W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa firmy ochroniarskiej Konsalnet Skorpion Monitoring. Akcja przebiega pod hasłem „Bezpieczny dom”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa firmy ochroniarskiej Konsalnet Skorpion Monitoring ma na celu zainteresowanie jej ofertą klientów indywidualnych. Akcja pod hasłem „Bezpieczny dom” zwraca uwagę na potrzebę zabezpieczenia nieruchomości przed włamaniem i kradzieżami w czasie wakacyjnych wyjazdów.

grafika

Działania są prowadzone w prasie (tytuły lokalne i regionalne w województwach: mazowieckim, lubelskim i łódzkim) oraz internecie (Facebook, portale biznesowe i turystyczne). Kreację kampanii – zaplanowanej do 25 lipca – przygotował dział marketingu firmy Konsalnet, a za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pro Media House.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela