Biżuteria sprzedaje się dobrze w sieci

Internetowa sprzedaż biżuterii na amerykańskim rynku osiągnęła w ubiegłym roku wartość 2,45 miliarda dolarów.

MarketingVOX - km
MarketingVOX - km
Udostępnij artykuł:

Wynika z danych IDEX Online Research.

To o prawie 20 procent więcej niż w 2005 roku. Sprzedaż biżuterii w sieci stanowiła w zeszłym roku 3,9 procenta całego przemysłu, wartego w sumie 63 miliardy dolarów. Do 2010 roku udział ten ma wynosić 8,1 procenta.

Najwięcej z tego rynku zgarnęła firma Blue Nile, która w ubiegłym roku sprzedała produkty warte 252 miliony dolarów, z czego 90 procent stanowiły brylanty. Najlepiej w sieci sprzedawały się pierścionki zaręczynowe z brylantem.

MarketingVOX - km
Autor artykułu:
MarketingVOX - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu