Bloomberg Businessweek Polska i WPROST w gronie partnerów Miles&More

Dwutygodnik „Bloomberg Businessweek Polska” i tygodnik WPROST dołączyły do partnerów prestiżowego programu Miles & More.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Prenumerując „Bloomberg Businessweek Polska” lub tygodnik WPROST można zbierać mile w programie. Wystarczy przy zamówieniu prenumeraty odpowiednio na http://bbwp.pl/sklep lub http://prenumerata.wprost.pl podać numer karty Miles & More. Można też wykorzystywać zdobyte mile na zakup prenumeraty „Bloomberg Businessweek Polska” na stronie programu Miles & More.

W programie trzyletnia prenumerata „Bloomberg Businessweek Polska” wraz z newsletterem Business Today to równowartość 7500 mil, samo drukowane wydanie – 5000 mil. Dostępny jest również pakiet półroczny oraz dwuletni. Dwuletnia prenumerata WPROST to dodatkowe 1300 mil na karcie.   

Informacje o ofercie można znaleźć również w magazynie „Kalejdoskop” oraz na stronie Miles & More.  

„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukzauje się od września 2011 r. Jego wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku. Cena „BBWP” wynosi 8 zł. E-wydanie „Bloomberg Businessweek Polska” jest dostępne pod adresem http://ewydanie.bbwp.pl/index.php?act=users&sub=login.

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce.

Miles & More to ekskluzywny międzynarodowy program dla osób często podróżujących drogą lotniczą. Za korzystanie z usług lub zakupy u Partnerów Programu uczestnicy otrzymują mile-punkty wymienialne na atrakcyjne nagrody. Partnerami są m.in. linie lotnicze, sieci hotelowe, wypożyczalnie samochodów oraz szereg bardzo atrakcyjnych marek różnych branż.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska