Blue Grass dla marki Loge

Ruszyła kampania billboardowa promująca markę armatury łazienkowejLoge, należącą do portfolio firmy Novoterm.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Podstawowym celem akcji jest przedstawienie nowej markikonsumentom i podkreślenie jej unikalnego wzornictwa.

Kampania przebiegać będzie w trzech dwutygodniowych odsłonach wokresie od połowy lipca do końca sierpnia. Zasięgiem obejmienastępujące miasta: Warszawę oraz miasta GOP (etap pierwszy),Trójmiasto, Poznań, Łódź, Toruń i Bydgoszcz (etap drugi), Wrocław,Kraków, Kielce, Radom i Opole (etap trzeci).

Całość przedsięwzięcia zrealizowana zostanie łącznie na kilkusetnośnikach.

Kampania billboardowa jest kolejnym, obok reklamy prasowej wczasopismach branżowych i tematycznych, elementem działańpromocyjnych marki Loge w tym roku. Firma Novoterm powierzyłaprzygotowanie i pełną obsługę kampanii agencji reklamowej BlueGrass. Do zadań agencji należało m.in. stworzenie kreacji orazplanowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu