Bogatsza oferta sieci Ad.net

Do Ad.net od początku 2006 roku dołączyły witryny spółki CANAL+ Cyfrowy.

an
an
Udostępnij artykuł:

Portfolio największej sieci reklamy internetowej powiększyło się o serwisy 

www.cyfraplus.pl

,

www.canalplus.pl

,

www.alekino.pl

,

www.minimini.pl

,

www.zigzap.tv

,

www.hyper.pl

,

www.planete.pl

,

www.operatorplus.pl

.

„CANAL+ Cyfrowy szukał partnera, który będzie w stanie efektywnie sprzedać i wypromować powierzchnię serwisów, oferując zarówno standardowe kampanie reklamowe jak i atrakcyjne możliwości sponsoringu. Z przyjemnością przyjęliśmy wiadomość, iż wybór padł właśnie na Ad.net. Nasz nowy partner dołączy do portfolio, w którym są bez wątpienia najlepsze serwisy w polskim Internecie” – mówi Bartosz Wieczorek, Kierownik Działu Zakupu tej sieci.

„Wśród nowych brandowych serwisów szczególnie cieszy mnie obecność tych skierowanych do dzieci  i młodzieży, czyli minimini.pl i zigzap.pl. Na rynku tego typu witryn jest stosunkowo niewiele, natomiast zapytania od planerów dotyczące najmłodszych użytkowników pojawiają się systematycznie” – stwierdza Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży Ad.net.

an
Autor artykułu:
an
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele