Braun w natarciu

Kampanię reklamową Brauna wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od połowy kwietnia trwają działania mediowe wspierające wprowadzenie na rynek polski nowej linii depilatorów marki Braun - Silk-epil SoftPerfection. Kampanię wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum.

I faza kampanii obejmuje advertoriale w magazynach kobiecych, m.in. Cosmopolitan, Elle, Oliwia, Zwierciadło, Uroda, Pani. Kolejnym etapem są trwające od początku maja działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, TVN i TVN7 oraz Polsat oraz w muzycznej stacji niszowej MTV.

Dodatkowym elementem prowadzonych działań jest kampania w internecie. Kampania opiera się na emisji toplayerów na najpopularniejszych witrynach odwiedzanych przez grupę docelową. Rozwinięciem działań online będzie sponsoring serwisu gala.onet.pl. Kampania dodatkowo wspierana jest e-mailingiem HTML oraz wyselekcjonowanymi słowami kluczowymi w najpopularniejszych wyszukiwarkach.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacją one-to-one - mOne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele