BrewDog na kilka tygodni przed startem najpopularniejszej imprezy sportowej na świecie ogłasza się na billboardach "antysponsorem", jak to określiła, "World F*Cup".
Marka wprost oskarża arabskich organizatorów Mundialu o korupcję. "Bądźmy szczerzy: Katar wygrał dzięki łapówkom. Na skalę przemysłową" - twierdzi BrewDog.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mistrzostwa-swiata-w-pilce-noznej-2022-przyciagna-nowych-fanow-z-usa-indii-i-chin ##
Na plakatach widoczne są między innym hasła: „Najpierw Rosja, potem Katar. Nie możemy się doczekać Korei Północnej”, „Brew Dog – dumny ANTYsponsor”.

BrewDog ostro o Mundialu w Katarze
"Piłka nożna powinna być dla wszystkich. Ale w Katarze homoseksualizm jest nielegalny, chłosta jest akceptowaną formą kary, a śmierć 6500 robotników przy budowie stadionów jest w porządku. Dlatego się wycofujemy. Wszystkie zyski z naszego piwa Lost Lager, sprzedawanego podczas turnieju, przeznaczamy na walkę z łamaniem praw człowieka" - czytamy w komunikacie BrewDog, która mimo ostrych słów będzie komercyjnie pokazywać mecze z Kataru w swoich pubach i strefach kibica.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koszulki-dania-hummel-manifest-przeciw-mundial-katar ##
"Jesteśmy dumni, że wprowadzamy BrewDoga jako antysponsora World F*Cup. Aby było jasne, kochamy piłkę nożną, nie kochamy tylko korupcji, nadużyć i śmierci. Więc dołącz do nas. Wznieśmy kieliszek za piłkarzy. Za kibiców. Za wolność słowa. I dwa palce do każdego, kto myśli, że Mistrzostwa Świata w Katarze mają sens" - oświadczyła marka w mediach społecznościowych.
Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Katarze odbędą się od 16 listopada do 18 grudnia br. W Polsce mecze transmitować będzie Telewizja Polska.











