'Brzydula Betty' poprawia wyniki TVP2

Nadawany w poniedziałkowe wieczory na antenie TVP2 amerykańskiserial komediowo - obyczajowy 'Brzydula Betty' przyciąga niecowięcej widzów niż programy pokazywane w tym paśmie rok temu. Jednakpodczas emisji produkcji Dwójce udaje się wyprzedzić tylko Jedynkę,kanał przegrywa natomiast z komercyjną konkurencją.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnio każdy z trzech do tej pory pokazanych odcinków "BrzyduliBetty" obejrzało 1,89 mln widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Udziały TVP2 w rynku w czasie emisji serialu wyniosły 16,35proc., podczas gdy rok temu programy nadawane w tym paśmie osiągałyudziały na poziomie 16 proc. (widownia 1,82 mln osób). Większywzrost udziałów nastąpił natomiast w komercyjnej grupie docelowej(16-49 lat) - z 14,81 proc. w 2006 roku do 16,82 proc. przy"Brzyduli Betty".

W porze emisji "Brzyduli Betty" Dwójka uplasowała się na trzecimmiejscu pod względem widowni, wyprzedzając jedynie TVP1, któranadawała w tym czasie "Forum" i "Teleexpress Nocą" (udziały 10,81proc.). Liderem pasma był TVN (26,37 proc.; "Szymon Majewski Show","Teraz My!"), drugie miejsce zajął zaś Polsat (24,10 proc.; filmy zcyklu Megahit).

Serial "Brzydula Betty" oglądają głównie kobiety. Produkcjacieszy się największą popularnością także wśród widzów powyżejtrzydziestki, mieszkańców wsi i małych miast, oraz osób z bardzoróżnym wykształceniem.

"Brzydula Betty" (oryg. tyt. "Ugly Betty") to amerykański serialopowiadający o perypetiach nieatrakcyjnej, ale przesympatycznejdziewczyny pracującej dla znanego magazynu mody. Produkcja powstałana kanwie popularności kolumbijskiej telenoweli "Brzydula". W roligłównej występuje America Ferrera, a produkcją zajęła się SalmaHayek. TVP2 pokazuje serial w poniedziałki o 22.00.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą