Burst Media: 72 procent internautów ogląda wideo online

Oglądanie klipów wideo w sieci stało się dominującą czynnością dlawielu internautów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To najważniejszy wniosek z badania firmy Burst Media,przeprowadzonego w grudniu zeszłego roku. Wynika z niego, że 72procent użytkowników internetu ogląda klipy wideo online -informuje serwis Marketing Charts. Częściej przyznawali się do tegomężczyźni (76,6 procenta) niż kobiety (67,7 procenta).

Oglądania klipów wideo w sieci jest popularne w każdej grupiewiekowej, nawet wśród osób powyżej 65. roku życia (58,6procenta).

Najczęściej wideo online oglądają mężczyźni w wieku od 18 do 34lat: 74 procent z nich robi to przynajmniej raz w tygodniu. Wprzypadku mężczyzn w wieku od 18 do 24 lat, 1/3 badanych oglądaklipy wideo w sieci codziennie.

Z kolei najpopularniejszą kategorię wideo online stanowią klipyinformacyjne, które ogląda 44,4 procenta respondentów. Następne sątutaj kategorie: muzyka (37,5 procenta), komedia (35,5 procenta),zwiastuny filmowe (33,7 procenta), programy telewizyjne (33,1procenta), rozrywka (29,9 procenta) oraz sport (21,8 procenta).

Z badania Burst Media wynika także, że 53,6 procentarespondentów spotkało się z reklamą w trakcie oglądania klipówwideo w sieci. W takim przypadku 50,7 procenta z tych osóbprzestaje oglądać taki filmik. Jednak spora grupa (43,2 procenta)ogląda reklamę i dany klip do końca.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"