Grabowski, Kawalec, Kędzierski, Frej i Maga w serialu promującym karmę dla psów Butcher’s (wideo)

Pod hasłem „Mój cały świat” ruszył serial internetowy promujący karmę dla psów Butcher’s. W produkcji wykorzystano memy przygotowane przez Martę Frej oraz głosy m.in. Piotra Grabowskiego, Jacka Kawalca, Piotra „Kędziora” Kędzierskiego, Dariusza Kordka oraz Mateusza Magu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grabowski, Kawalec, Kędzierski, Frej i Maga w serialu promującym karmę dla psów Butcher’s (wideo)

Miniserial „Mój cały świat” jest utrzymany w konwencji humorystycznej, pokazuje świat z perspektywy golden retrivera Astor. W kolejnych scenkach będą pojawiać się inne psy oraz kot Foszek. Głosu Astorowi użyczył Piotr Grabowski, kotu - Jacek Kawalec, a psim kolegom Astora - Piotr „Kędzior” Kędzierski, Dariusz Kordek oraz Mateusz Maga.

Serial składa się z 9 odcinków, pierwszy został już udostępniony. Będą one publikowane m.in. na kanale youtube'owym Butcher’s Polska. Każdy z odcinków skomentuje z kobiecego punktu widzenia Marta Frej, znana malarka i ilustratorka.

Kampania obejmuje również inne aktywności w social media oraz zakładkę w serwisie butcherspetcare.pl z zabawnymi informacjami o bohaterach serialu oraz quizami z nagrodami.

Przygotowaniem i realizacją akcji we własnym zakresie zajmuje się dział marketingu firmy Butcher’s Pet Care.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii