Reklamy pokazują, że odżywki Fundamic są skierowane do kobiet, które ćwiczą w klubach fitness kilka razy w tygodniu i chcą szybciej zobaczyć efekty ćwiczeń.
- Wiele kobiet z początku niechętnie podchodzi do odżywek i suplementów, ponieważ do tej pory tego typu produkty były tworzone głównie z myślą o mężczyznach. Z drugiej strony coraz większa grupa kobiet zdaje sobie sprawę z tego, że wysiłek fizyczny wymaga odpowiedniej ilości składników odżywczych, które mogą wspomagać regenerację lub zapobiegać kontuzjom - opisuje Małgorzata Pietrakiewicz, senior brand manager marki Fundamic.
Odżywki Fundamic są dostępne tylko w aptekach. Seria produktów składa się z koktajlu białkowego w dwóch smakach, formuły stymulującej i kolagenu z witaminą C.
Akcja reklamowa, pod hasłem „By trening dał Ci więcej”, jest realizowana w telewizji oraz radiu.

Kreacją kampanii zajął się dział marketingu Aflofarm Farmacja Polska, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Polska.











