W CDA Premium dzięki współpracy z międzynarodowym dystrybutorem treści dziecięcych ZDF Studio trafiło ponad 770 odcinków popularnych produkcji animowanych i fabularnych dla najmłodszych.
Są wśród nich zarówno animacje, jak i seriale fabularne dla młodszych i trochę starszych dzieci, m.in. "Czworo i pół przyjaciela", "Tilda mała mysz", "Wendy", "Wolfblood", "Lexi i Lottie", "Mako Mermaids", "Lessie i przyjaciele", "Nowe przygody Piotrusia Pana", "Sherlock Jack", "Petsson i Findu"s, "Koko Smok"o, "Dzieciaki ze Strasznej", "Księga dżungli", "Szkoła potworyków", "Inui" czy "Grisu".
Łącznie do katalogu CDA Premium trafiło 774 epizodów seriali.

– Treści dla dzieci - zarówno młodszych, jak i starszych, ale też ponad pokoleniowe dla całych rodzin - są dla nas bardzo ważne. A dzięki współpracy ze studiem ZDF i marką PASH bardzo mocno ten obszar wzmacniamy. Nie tylko jakościowo, co jest najważniejsze, ale też ilościowo, bo ponad 770 epizodów seriali animowanych i fabularnych to olbrzymia liczba filmów – mówi Wolfgang Laskowski, rzecznik CDA.
– Dzięki Pash dostarczamy wysokiej jakości międzynarodową rozrywkę dla dzieci bezpośrednio do dzieci i ich rodzin w Polsce. Nasze partnerstwo z CDA Premium pozwala nam udostępnić szeroką gamę ukochanych seriali nowym odbiorcom - bez reklam, kompletne i najwyższej jakości – dodaje Jan-Frederik Maul, szef ZDF Studios’ Junior Department.
PASH to międzynarodowa marka stworzona i dystrybuowana przez ZDF Studios. Treści tworzone przez PASH adresowane są zarówno do dzieci, jak i ich rodziców praktycznie na całym świecie.

Na koniec czerwca br. na platformie CDA Premium było aktywnych 356 tys. subskrypcji, a w przypadku oferty CDA TV (ze streamingiem stacji telewizyjnych) – 346 tys. Kwartał wcześniej było to odpowiednio ponad 380 tys. i prawie 357 tys., zaś w połowie ub.r. obie usługi miały łącznie 633,2 tys. aktywnych subskrypcji.
Jak już opisywaliśmy, w drugim kwartale 2025 roku spółka CDA wypracowała 25,56 mln zł przychodów, o 2,2 proc. więcej niż przed rokiem (25,02 mln), a jej zysk netto zmalał rok do roku z 7,68 do 5,52 mln.










