CDA Premium z niemieckim nadawcą. 15 nowych seriali dla dzieci

W CDA Premium pojawiły się setki odcinków seriali dla dzieci i młodzieży. To efekt współpracy z międzynarodowym dystrybutorem treści dziecięcych ZDF Studios (komercyjna spółka zależna ZDF) i należącą do niego marką PASH.

Rafał Badowski
Rafał Badowski
Udostępnij artykuł:
CDA Premium z niemieckim nadawcą. 15 nowych seriali dla dzieci
CDA Premium rozszerza ofertę dla dzieci we współpracy z ZDF

W CDA Premium dzięki współpracy z międzynarodowym dystrybutorem treści dziecięcych ZDF Studio trafiło ponad 770 odcinków popularnych produkcji animowanych i fabularnych dla najmłodszych.

Są wśród nich zarówno animacje, jak i seriale fabularne dla młodszych i trochę starszych dzieci, m.in. "Czworo i pół przyjaciela", "Tilda mała mysz", "Wendy", "Wolfblood", "Lexi i Lottie", "Mako Mermaids", "Lessie i przyjaciele", "Nowe przygody Piotrusia Pana", "Sherlock Jack", "Petsson i Findu"s, "Koko Smok"o, "Dzieciaki ze Strasznej", "Księga dżungli", "Szkoła potworyków", "Inui" czy "Grisu".

Łącznie do katalogu CDA Premium trafiło 774 epizodów seriali.

– Treści dla dzieci - zarówno młodszych, jak i starszych, ale też ponad pokoleniowe dla całych rodzin - są dla nas bardzo ważne. A dzięki współpracy ze studiem ZDF i marką PASH bardzo mocno ten obszar wzmacniamy. Nie tylko jakościowo, co jest najważniejsze, ale też ilościowo, bo ponad 770 epizodów seriali animowanych i fabularnych to olbrzymia liczba filmów – mówi Wolfgang Laskowski, rzecznik CDA.

– Dzięki Pash dostarczamy wysokiej jakości międzynarodową rozrywkę dla dzieci bezpośrednio do dzieci i ich rodzin w Polsce. Nasze partnerstwo z CDA Premium pozwala nam udostępnić szeroką gamę ukochanych seriali nowym odbiorcom - bez reklam, kompletne i najwyższej jakości – dodaje Jan-Frederik Maul, szef ZDF Studios’ Junior Department.

PASH to międzynarodowa marka stworzona i dystrybuowana przez ZDF Studios. Treści tworzone przez PASH adresowane są zarówno do dzieci, jak i ich rodziców praktycznie na całym świecie.

Na koniec czerwca br. na platformie CDA Premium było aktywnych 356 tys. subskrypcji, a w przypadku oferty CDA TV (ze streamingiem stacji telewizyjnych) – 346 tys. Kwartał wcześniej było to odpowiednio ponad 380 tys. i prawie 357 tys., zaś w połowie ub.r. obie usługi miały łącznie 633,2 tys. aktywnych subskrypcji.

Jak już opisywaliśmy, w drugim kwartale 2025 roku spółka CDA wypracowała 25,56 mln zł przychodów, o 2,2 proc. więcej niż przed rokiem (25,02 mln), a jej zysk netto zmalał rok do roku z 7,68 do 5,52 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa