PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W sierpniu w TVP najdroższe reklamy przy transmisjach z igrzysk olimpijskich, licytacje przy meczach siatkarzy
„Projekt Lady” najdroższy w sierpniowym cenniku reklamowym TVN
„Projekt Lady” najdroższy w sierpniowym cenniku reklamowym TVN
Reklamy przy meczu Szwajcaria - Polska: za 93,7 tys. zł w Polsacie, za 116,6 tys. zł w TVP1
Reklamy przy meczu Szwajcaria - Polska: za 93,7 tys. zł w Polsacie, za 116,6 tys. zł w TVP1
Wyższe ceny reklam w Polsacie, najdroższe przy „Disco Hit Festival”
W lipcu reklamy przy "Wiadomościach" dużo tańsze niż rok temu
Ceny reklam w TVN w górę, najdrożej przy niedzielnych „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”
72,6 tys. zł kosztuje najdroższy spot w Polsacie przy Euro 2016
„Mega Hit” i mecze siatkarzy najdroższe dla reklamodawców w Polsacie
Cennik reklamowy Telewizji Polskiej na czerwiec: taniej w TVP1, drożej w TVP2
Finał Ligi Mistrzów i „M jak miłość” najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP
W maju w TVN najdroższe reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”
W Polsacie reklamy najdroższe przy „Mega Hicie” i „Hell’s Kitchen”
W kwietniu w TVN najdroższe reklamy przy „Masterchef Junior” i „Kuchennych rewolucjach”
W kwietniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe „M jak miłość” i serwis sportowy
Ceny reklam w Polsacie lekko w górę. Najdroższe przy „Mega Hicie” i „Naszym nowym domu”
Reklamy w TVP podrożały o kilkanaście procent, najwyższe ceny przy „M jak miłość” i meczach piłkarskich
Grupa RMF podnosi ceny reklam, w RMF FM o 5,5 proc.
Droższe reklamy w Polsacie, najwyższe ceny przy „Mega Hicie” i „Pogodzie”
W TVN najwięcej trzeba wydać na reklamy przy „Masterchef Junior” i „Małych gigantach”
Wyższe ceny reklam w Telewizji Polskiej, najdroższe przy „Wiadomościach” i „M jak miłość”
TVN Media ogłasza gwarantowane ceny reklam na 2016 rok
TVN Media ogłasza gwarantowane ceny reklam na 2016 rok
W styczniu w TVN reklamy najdroższe przy „Faktach” i „Na Wspólnej”
Sport, pogoda i „Mega Hit” z najwyższymi cenami reklam w styczniu w Polsacie
Telewizja Polska zmienia zasady sprzedaży reklam, negocjacje rabatów dopiero od 6 mln zł wydatków
Telewizja Polska zmienia zasady sprzedaży reklam, negocjacje rabatów dopiero od 6 mln zł wydatków
„Wiadomości” i „M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej
TVN Media podaje rabaty i koszty reklam na 2016 rok. Podnosi próg negocjacji do 20 mln zł
Ceny reklamy w stacjach Grupy RMF o 8-9 proc. w górę, najdroższe spoty za ponad 30 tys. zł
W Polsacie w grudniu najdroższe reklamy w wigilijny wieczór
Telewizja Polska najwięcej chce za reklamy przy „Wiadomościach” i „M jak miłość”
W grudniowym cenniku TVN najdroższe reklamy przy „Faktach” i finale „Masterchefa”
Staniały reklamy w TVN - najdroższe przy „Mam talent”, „Masterchefie”, „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”
„Nasz nowy dom”, „Must be the music” i „Mega Hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu