Za 30-sekundwy spot przy przy "Dancing with the stars – Tańcu z gwiazdami" trzeba zapłacić 164,2 tys. zł (to cena netto, bez rabatów).
Na 116,2 tys. zł wyceniono reklamy przy serialu "Pierwsza miłość", a na 104,6 tys. zł przy show "Twoja twarz brzmi znajomo".

Niewiele mniej, bo 102,2 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za spot przy programie "Awantura o kasę".
98,7 tys. zł kosztuje reklama przy "Nasz nowy dom", zaś 94,6 tys. zł przy paśmie kabaretowym "Kabaret na żywo" emitowanym w sobotnie wieczory.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy "Milionerach" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 87,9 tys. zł, a przy serialu "Przyjaciółki" - 67,3 tys. zł.

Ceny reklam w Polsacie
Cena spotu przy "Wydarzeniach" wynosi 99,1 tys. zł w niedziele i do 129,3 tys. zł w dni powszednie. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą: 86,6 tys. zł i do 83,6 tys. zł w dni robocze, zaś przy prognozie pogody - odpowiednio: 93,7 tys. zł i do 83,2 tys. zł.
1 listopada Polsat pokaże koncert "Pejzaż bez Ciebie – Romuald Lipko". Reklamę przy nim wyceniono na 72,3 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv – po biurze reklamy TVP i TVN Media – podało ceny reklam na listopad.











