Gorący temat

Netflix z rekordowym zyskiem i tylko 4 mln nowych subskrybentów, traci na giełdzie

WIĘCEJ

Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2021-04-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pomocna dłoń w trudnych czasach. Mary Kay podsumowuje kampanię społeczną „Dłonie pełne dobra”

 

Z sukcesem zakończyła się kampania społeczna marki Mary Kay – „Dłonie pełne dobra”. Dzięki zaangażowaniu firmy, Konsultantek Kosmetycznych i klientów, którzy sięgnęli po produkty tej marki, wsparcie otrzymali podopieczni Fundacji One Day. Ambasadorką akcji była Alżbeta Lenska.

Jeden dolar z każdego zestawu Satin Lips™ do pielęgnacji ust sprzedanego od 12 maja do 31 grudnia 2020 roku trafiał do podopiecznych Fundacji One Day. Organizacja wspiera młodzież i dzieci z domów dziecka oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych. W efekcie akcji blisko 60 tys. złotych zostanie przeznaczone na kursy zawodowe dla wychowanków domów dziecka.

Ostatni rok stanowił wyzwanie dla każdego z nas, ale nawet w trudnych czasach nie możemy zapominać o potrzebujących. Marka Mary Kay po raz kolejny ruszyła z pomocą i finał tych działań budzi ogromną radość. Na szczególne wyróżnienie zasługują nasze konsultantki – bez ich zaangażowania nie udałoby się osiągnąć tego sukcesu – mówi Natalia Zgorzelska, Marketing Communication Coordinator, Mary Kay Polska i dodaje – Otaczają nas ludzie o wielkich sercach. Decydując się na zakup zestawów Satin Lips™, nasi klienci stworzyli podopiecznym Fundacji One Day szansę na rozwój zawodowy i spełnienie marzeń. Nie poprzestajemy na tych działaniach i już teraz planujemy kolejne przedsięwzięcia.

Ambasadorką II edycji kampanii była Alżbeta Lenska – polska aktorka filmowa i teatralna czeskiego pochodzenia, która wraz z mężem, również aktorem, Rafałem Cieszyńskim, od lat włącza się w działalność charytatywną i społeczną. Jest jedną z ambasadorek i osób promujących Wigilię One Day – wigilijnego spotkania dla dzieci z domów dziecka.

Dookoła nas jest tak wielu potrzebujących. Firma Mary Kay skierowała pomoc do dzieci, których los nie oszczędzał. Kupując drobne produkty, wspieraliśmy podopiecznych Domów Dziecka, którzy dorastają i opuszczają placówki. Nasze małe gesty to uśmiechy na ich twarzach, a to przecież bezcenne. Udział w kampanii to dla mnie wielka radość i duma, że udało się pomóc – mówi Alżbeta Lenska.

Już wkrótce wystartuje kolejna edycja kampanii i Mary Kay ponowienie ruszy z pomocą podopiecznym Fundacji One Day.

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ