Stripe wprowadza funkcję Adaptive Pricing

●     Ceny są automatycznie przeliczane na walutę klienta, co prowadzi do wyższych współczynników konwersji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

●  Eliminuje potrzebę ręcznego ustalania cen w wielu walutach i nadążania za ich zmieniającymi się kursami

●   Umożliwia korzystanie z metod płatności, które są dostępne tylko wtedy, gdy ceny są prezentowane w lokalnych walutach, dzięki czemu kupujący mogą płacić w dowolny sposób, a firmy mogą łatwiej próbować wejść na nowe rynki

Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, wprowadziła funkcję Adaptive Pricing, dzięki której użytkownicy mogą prezentować ceny swoim klientom w preferowanej przez nich walucie lokalnej. Użytkownicy Stripe na całym świecie mogą uruchomić Adaptive Pricing jednym kliknięciem w swoim panelu. Stripe wspiera z rozwiązaniem Adaptive Pricing firmy z ponad 50 krajów, umożliwiając im zaoferowanie lokalnych walut dla klientów z ponad 150 krajów z całego świata.

"Zaskakujące jest, jak łatwo można wprowadzić potrzebne w płatnościach rozwiązania. Kupujący online nabywają więcej towarów za granicą. Zauważyliśmy, że firmy korzystające z Adaptive Pricing notują wzrost przychodów ze sprzedaży zagranicznej o średnio 17,8%”. powiedział Abhinav Tiwari, kierownik ds. produktu w Stripe.

Z obserwacji Stripe wynika, że 90% klientów wybiera płatność w rodzimej walucie, jeśli mają taką możliwość. Częściowo dlatego, że klienci mogą wtedy skorzystać z lokalnych metod płatności, które wymagają podania lokalnej waluty. Adaptive Pricing automatycznie umożliwia realizację transakcji poprzez Alipay, Bancontact, EPS, iDEAL, P24, SEPA Direct Debit, WeChat Pay i inne metody płatności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"