Certyfikat KidZone dla ubezpieczenia posagowego Warty

Ubezpieczenie posagowe Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Warta – „Kolorowa Przyszłość” otrzymało Znak Jakości KidZone – Strefa Szczęśliwych Dzieci. Certyfikat jest potwierdzeniem wysokiej jakości oferty i przyjaznego podejścia do zaspakajania potrzeb dzieci.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Znak Jakości KidZone ma na celu wyłonienie i uhonorowanie najlepszych firm zajmujących się produkcją, handlem i usługami skierowanymi do najmłodszych. Certyfikat przyznawany jest przedsiębiorstwom, które wprowadzają do swojej oferty pro-dziecięce rozwiązania i dbają o zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług kierowanych do dzieci.

Patronat Honorowy nad projektem sprawuje Rzecznik Praw Dziecka. 

Certyfikat Dziecięcego Centrum Jakości - KidZone – Strefa Szczęśliwych Dzieci, to dla nas ogromna satysfakcja i potwierdzenie, że oferowane przez Wartę ubezpieczenie posagowe „Kolorowa Przyszłość” spełnia oczekiwania rynku. Staraliśmy się stworzyć elastyczny produkt, który jak najlepiej wpisałby się w potrzeby osób pragnących zabezpieczyć  finansową przyszłość dziecka – mówi Agata Kozłowska - Marketing Manager w TUnŻ Warta.

Ubezpieczenie Posagowe „Kolorowa Przyszłość” to specjalny program skierowany do osób, które troszczą się o przyszłość dziecka. Polisę mogą wykupić nie tylko rodzice i rodzina dziecka, ale także osoby z nim niespokrewnione. Ubezpieczenie łączy ochronę ubezpieczeniową z oszczędzaniem. Świadczenie wypłacone po osiągnięciu przez dziecko określonego wieku (wg wyboru 18 lub 25 lat) ułatwi dziecku start w dorosłe życie – np. pokryje wydatki związane z jego edukacją lub innymi potrzebami wynikającymi z usamodzielniania się, np. zakupem mieszkania. Ochrona ubezpieczeniowa zapewnia dziecku finansowe zabezpieczenie w przypadku śmierci lub inwalidztwa osoby, która wykupiła ubezpieczenie. Przy zawieraniu umowy oraz w każdą jej rocznicę można rozszerzyć zakres ochrony o wiele dodatkowych opcji.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska