„Ciepłoluby na start” promują letnią ofertę Neckermanna

Biuro podróży Neckermann rozpoczęło kampanię „Ciepłoluby na start” promującą jego ofertę lato 2012. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Unia Interactive i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii swojej letniej oferty wycieczek Neckermann wspólnie z Pure Health & Fitness proponuje zajęcia treningowe przygotowujące do sezonu. Specjalne treningi będą odbywały się 2 razy w tygodniu przez cały styczeń we wszystkich 24 klubach Pure Health & Fitness. Ponadto do końca stycznia obowiązują przedsezonowe rabaty na letnie wycieczki w Neckermannie sięgające nawet 30 proc.

grafika

Promocję wspiera konkurs „Ciepłoluby na start” prowadzony na Facebookowych fanpage’ach Neckermanna i Pure Health & Fitness, w którym można wygrać vouchery o wartości 5 tys. i tysiąca zł na wakacje z Neckermannem oraz karnety do klubów Pure. Dodatkowo konkurs będą promować materiały POS z fotokodami w klubach Pure. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Unia Interactive, a obsługą mediową zajmuje się dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów