Ciszewski Marketing Sportowy dla Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy opracowała strategię sprzedaży praw do nazwy Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej. Administratorzy obiektu chcą pozyskać sponsora tytularnego w bieżącym roku.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy z Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej agencja Ciszewski Marketing Sportowy zrealizowała wycenę praw marketingowych do tego nazwy obiektu oraz opracowała strategię ich sprzedaży. Firm oszacowała, że marka hali ma rocznie szansę na blisko 3 mln bezpośrednich i 40 mln pośrednich (poprzez media) kontaktów z potencjalnymi klientami. - To konkretna wartość, dlatego w bieżącym roku zamierzamy rozpocząć działania w celu pozyskania partnera biznesowego -  mówi Henryk Mańka, zastępca dyrektora obiektu. Agencja Ciszewski Marketing Sportowy pozyskała obsługę Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej na zasadzie zlecenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce