'CKM' (Marquard Media Polska) miał w czerwcu sprzedaż ogółem na poziomie 81 489 egz. (o około 3 000 mniej niż w czerwcu 2005 roku) – wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu znalazł ”Men’s Health Polska” (Motor-Presse Polska), a na trzecim polska edycja miesięcznika "Playboy" - największy spadek sprzedaży.
czerwiec20062005ZKDPSprzedaż ogólemCKM8148984203Men’s Health Polska6317862854Playboy5544892546
Dobry wynik zanotował shoppingowy magazyn Agory 'Logo' (miesięcznik od marca, wcześniej kwartalnik), który w czerwcu osiągnął sprzedaż 69 346 egz. (rok wcześniej 66 796).
Średnia sprzedaż ogółem ”CKM” w pierwszej połowie tego roku wyniosła 86 856 egz. (spadek o 7 proc.). Na drugim miejscu znalazł się ”Playboy” – 73 949 egz. (wzrost w o 9 proc.), a na trzecim ”Men’s Health” 60 085 (spadek o 2 proc.).












