Kampania nowego Opla Merivy podkreśla najważniejsze zalety tego modelu, m.in. odświeżoną stylistyką wnętrza, o podwyższone ergonomiczne fotele oraz system otwierania drzwi portalowych FlexDoors. Reklamy przekonują, że wszystko to składa się na „wyższy poziom komfortu”.
W akcji bierze udział Claudia Schiffer, nowa ambasadorka Opla Merivy. Reklamy zwracają uwagę m.in. na jej długie nogi.
Akcja od początku marca jest prowadzona w telewizji, radiu, kinach, internecie (serwisy VoD, największe portale informacyjne, Facebook i YouTube) oraz prasie („Wysokie Obcasy”, „Viva!”, „National Geographic”). Specjalne reklamy będą emitowane w internecie w najbliższą sobotę, kiedy odbędzie się oficjalna polska premiera nowego Opla Merivy.

Adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, reklamy internetowe przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Amnet Polska (internet) i Carat Polska (pozostałe media).











