Click Community po 10 latach przeszła rebranding

Po 10 latach agencja marketingu społecznościowego Click Community zmieniła identyfikację wizualną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Click Community po 10 latach przeszła rebranding

W ramach rebrandingu zmienione zostało logo, kolorystyka, strona internetowa Clickcommunity.pl i oprawa wizualna. Nowe logo nawiązuje do nowego produktu, który agencja wprowadza na rynek (content machine - zautomatyzowany proces tworzenia contentu online).

grafika

Na górze nowe logo Click Community, na dole poprzednia wersja

Agencja ma także nowe hasło “poznaj i daj się poznać”.

-  Dokonaliśmy rebrandingu, ponieważ poprzednia identyfikacja wizualna przestała odzwierciedlać to, jak działamy i jaka jest nasza filozofia pracy oraz sposób realizacji projektów.  To logo przestało do nas pasować, myślami wybiegamy w przyszłość, tworzymy zmianę. Dzięki temu jesteśmy wewnętrznie i zewnętrznie spójni - mówi Paulina Wiesiołek, managing director Click Community.

Identyfikację agencja przygotowała we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+