„Co ma pies do kataru?” w kampanii marki Nasic (wideo)

Agencja Ambasada Brand Communication po wygranym przetargu firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Polska przygotowała kampanię reklamową marki Nasic.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Co ma pies do kataru?” w kampanii marki Nasic (wideo)

Agencja opracowała i realizuje na zlecenie firmy Klosterfrau Healthcare Polska telewizyjną kampanię leku na katar Nasic.

Nasic to lek o podwójnym działaniu, który przynosi szybszą ulgę od kataru. Film stworzony przez Ambasadę BC ma w czytelny sposób komunikować przewagi rynkowe produktu, takie jak szybkie gojenie i odblokowanie nosa. Spot emitowany będzie w Polsce i w Niemczech.

Reżyserem spotu jest Jan Foryś. Produkcją filmu zajęło się studio Papaya Films. Dotychczas marka Nasic nie była wspierana reklamowo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"