Bohaterem kreacji reklamowych Columbusa jest szalony naukowiec, inspirowany filmem “Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić po 30-40 zł miesięcznie. W rolę odkrywcy wcielił się znany z wcześniejszych reklam firmy Dziadek Henryk (Wojciech Gałziński).
Columbus z nostalgią o latach 90.
W swojej kampanii Columbus z nostalgią wspomina kolorowe lata 90. i wszystko, co z nimi związane, a jednocześnie podkreśla, że we współczesnych realiach możliwy jest powrót do cen energii z tamtych lat. Pomoże w tym darmowa energia ze słońca - fotowoltaika.
Jednym z kanałów, w których promowana jest kampania została Telegazeta, określana mianem “Internetu lat 90.” Reklamę Columbusa można obejrzeć na stronie o numerze 544.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mariusz-kalamaga-i-dziadek-henryk-kampania-columbus-bilansowanie-i-tokenizacja-energii ##

Poza Telegazetą, kampanię można zobaczyć także na kanałach społecznościowych Columbus, w wybranej prasie, serwisach internetowych oraz na dedykowanej stronie dostepdoprzeszlosci.pl.











