Comarch integruje dane klientów BP Polska

BP Polska wraz z Comarch zrealizowało projekt CDI oparty na rozwiązaniu Comarch Business Intelligence – Master Data Management. Nowy system integruje dane 65 tys. klientów, posiadających 93 tys. zarejestrowanych samochodów, z ponad 450 stacji BP w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Comarch Business Intelligence Master Data Management (MDM) to rozwiązanie pozwalające na efektywne zarządzanie jakością danych oraz ich integrację. Projekt MDM obejmuje ocenę i restrukturyzację wewnętrznych procesów biznesowych wraz z wdrożeniem technologii MDM. Wynikiem skutecznego rozwiązania MDM są scentralizowane, ustrukturyzowane dane, które mogą być analizowane w celu uzyskania korzyści biznesowych. MDM może być użyte do zarządzania każdą dziedziną biznesową.

Wdrożenie MDM w BP Polska wyeliminowało konieczność każdorazowego podawania przez klienta pełnych danych firmy na każdej stacji podczas wystawiania faktury za usługę. Informacja raz wprowadzona na jednej stacji rozsyłana jest pomiędzy wszystkimi pozostałymi jednostkami. W rezultacie przeprowadzonego z sukcesem projektu znacząco zwiększono komfort obsługi klienta, skrócono czas jego oczekiwania i obsługi oraz zwiększono przepustowość stacji.

Nowy system zapewnia uporządkowanie struktury klientów i umożliwia ich automatyczne i ręczne łączenie oraz przetwarzanie. Wprowadzone mechanizmy czyszczenia danych, zapewniają wysoką, jakość informacji i zapobiegają nadmiernemu rozrostowi bazy danych.

– Projekt MDM był zarówno przez stacje, jak i naszych klientów długo wyczekiwanym rozwiązaniem integrującym dane firm na stacjach BP w Polsce. Zespół projektowy Comarch od samego początku trwania projektu wnosił wysoce merytoryczny wkład w tworzenie finalnego rozwiązania. W późniejszych fazach projektu, najpierw budowy, potem wdrożenia i wsparcia powdrożeniowego zyskał nasze uznanie za profesjonalizm, szybkość reakcji i jakość dostarczanych elementów systemu. Projekt zakończony został terminowo i w ramach wyznaczonego budżetu, uzyskał wyjątkowo wysokie oceny satysfakcji stacji i klientów i przyczynia się do polepszenia wyników finansowych BP w Polsce

– mówi Krzysztof Podosek, kierownik projektu po stronie BP.

– Rozwiązania typu Master Data Management są coraz częściej spotykanym sposobem na integrację i czyszczenie danych pochodzących z wielu różnych źródeł. Mogą być one stosowane do uporządkowania kartotek klientów, produktów i innych wymiarów wielolicznych. Dzięki zastosowaniu przez Comarch innowacyjnej technologii naszego autorstwa, klient nie musi ponosić kosztów dodatkowego oprogramowania bazodanowego. Co ważne, samo rozwiązanie posiada łatwy w obsłudze interfejs użytkownika, umożliwia zdefiniowanie reguł integracji i czyszczenia danych, a także interwencję manualną

– mówi Michał Stadnicki, dyrektor Centrum Konsultingu Business Intelligence.

BP jest jedną z największych firm energetycznych świata, dostarczającą klientom paliwa do celów transportowych i energii do produkcji ciepła oraz światła. Misją BP jest dostarczanie energii w wielu postaciach, w sposób odpowiedzialny – respektując prawa człowieka, wymogi bezpieczeństwa i ochrony środowiska. Firma, prowadząca działalność w kilkudziesięciu krajach, zatrudnia ponad 80 tys. ludzi, w tym ponad 3 tys. w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"