Conor McGregor będzie promować szeroką gamę oferowanych rozwiązań inwestycyjnych przez XTB. Reklamy mają podkreślać, że dzięki zapewnianemu przez firmę łatwemu dostępowi do platformy, kursom edukacyjnym i profesjonalnym analizom rynkowym inwestowanie staje się dostępne dla każdego.
- Chcieliśmy, aby nasz nowy ambasador marki był globalną ikoną. Conor jest jednym z najbardziej utytułowanych zawodników w historii mieszanych sztuk walki. Dzięki ogromnej etyce pracy i ciągłemu udoskonalaniu swoich umiejętności, jako pierwszy w historii został mistrzem UFC w dwóch kategoriach wagowych. Jego historia dobrze współgra z naszą marką oraz obraną strategią - podkreśla Omar Arnaout, prezes XTB.
- W XTB ciężko pracujemy, aby móc zaoferować naszym klientom technologię najwyższej jakości oraz innowacyjną platformę inwestycyjną. Wszystko po to, aby pomóc im osiągnąć określone cele inwestycyjne. Determinacja, wytrwałość w dążeniu do celu oraz chęć ciągłego rozwoju i osiągania coraz to lepszych wyników - to cechy dobrego inwestora. Conor McGregor jako sportowiec, a także biznesmen, ma nastawienie zwycięzcy. Dlatego zdecydowaliśmy się właśnie na niego - dodaje Arnaout.

Nowa kampania będzie realizowana zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych, na których działa XTB. W internecie ruszyła we wtorek, a w telewizji rozpocznie się 1 października.
Jesienią 2020 roku ambasadorem reklamowym XTB został trener piłkarski Jose Mourinho, a w lutym br. firmę zaczęła promować Joanna Jędrzejczyk.
Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie, w drugim kwartale br. zanotowała 396,4 mln zł przychodów sprzedażowych i 226,9 mln zł zysku netto, wobec 55 mln zł wpływów i 24 mln zł straty netto rok wcześniej.











