Cord Warsaw jest pierwszą firmą audio brandingu marek w Polskiego Klubu Brandingu. Do tej pory klub tworzyło 20 firm brand design oraz strategicznych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/klub-brand-design-sar-to-teraz-polski-klub-brandingu-sar ##
Polski Klub Brandingu SAR skupia już 21 agencji
Członkami klubu mogą zostać agencje, które spełniają kryteria świadczące o najwyższym standardzie oferowanych usług, pełnym profesjonalizmie oraz doświadczeniu w branży strategicznej i brandingowej.
- Cieszymy się, że możemy wnieść do tego prestiżowego grona naszą wiedzę i podejście do marek. Tym samym muzyka w komunikacji została uznana za ważną część ich strategii zaangażowania konsumentów. Marki komunikują się nie tylko przez sferę wizualną, ale poprzez sferę audio - mówi Michał Krajewski, head of music Cord Warsaw.

Cord Warsaw jest agencją muzyczną zajmującą się superwizją i produkcją muzyki do reklam i filmów oraz brandingiem dźwiękowym (audio branding) wywodzącą się z Londynu. Na polskim rynku firma obecna jest od 2015 roku.
Polski Klub Brandingu SAR (wcześniej Klub Brand Design) założony został w 2008 roku.











