Credit Agricole nową akcją edukuje o szkodliwości odpadów z tworzyw sztucznych

Pod hasłem #mniejplastiku bank Credit Agricole rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną na temat szkodliwości odpadów z tworzyw sztucznych dla środowiska naturalnego.Wykorzysta do tego cykl podcastów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Credit Agricole nową akcją edukuje o szkodliwości odpadów z tworzyw sztucznych

W jej ramach w internecie ruszyła strona www.mniejplastiku.pl z praktycznymi informacjami, co każdy może zrobić by zmniejszyć ilość plastikowych odpadów. Bank uruchomił także cykl edukacyjnych podcastów - czyli audycji do słuchania w internecie.

- Czy codzienne drobne decyzje pojedynczego człowieka mają wpływ na czystość całej planety? My wierzymy, że tak. Suma drobnych działań może dać duże efekty. I chcemy przekonywać do tego wszystkich wokół: siebie nawzajem, naszych klientów, dostawców, rodziny - mówi Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Credit Agriole, odpowiedzialny za koordynację działań CSR banku.

Bank jest partnerem międzynarodowego projektu Plastic Odyssey, organizuje też lokalne działania np. w ramach akcji Bałtycka Odyseja, a także podczas koncertów Dawida Podsiadło. Teraz rusza z intensywną kampanią informacyjną w internecie.

- Chcemy mówić więcej i dotrzeć do jak największej liczby ludzi. Dlatego właśnie uruchomiliśmy stronę www.mniejplastiku.pl i podcast #mniejplastiku. Zachęcamy wszystkich do czytania, słuchania i polecania linków bliskim i znajomym - dodaje Przybylski.  

grafika

Pierwszy odcinek podcastu zawiera rozmowy z ludźmi, którzy żyją i działają w zgodzie z naturą – opowiadają, co konkretnie robią, żeby chronić środowisko i dlaczego to robią.

Do końca roku powstanie 10 audycji, których treścią będą różne aspekty plastikowego problemu i pomysły na jego rozwiązanie.

Podcastu można słuchać na stronie www.mniejplastiku.pl/podcast a także w popularnych odtwarzaczach podcastów: Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts.

Przy produkcji podcastów Credit Agricole współpracuje z Earborne Media.Credit Agricole jest kolejnym w Polsce bankiem, który podejmuje działania proekologiczne. Bank BNP Paribas w jesiennej kampanii reklamowej obiecywał, że posadzi drzewa tlenowe w zamian za każde nowo otwarte konto. Reklamuje się jako „bank zielonych zmian”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"