Cut the Mustard przez kolejny rok będzie obsługiwać piwo Lech

Kompania Piwowarska przedłużyła bez przetargu dotychczasową współpracę z agencją Cut the Mustard na obsługę marki piwa Lech. Agencja pracuje dla niej kompleksowo od ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cut the Mustard przez kolejny rok będzie obsługiwać piwo Lech

Agencja zajmuje się obsługą marek Lech Premium, Ice i Lite w ramach działań digital i social media. W ciągu ostatniego roku całkowitej zmianie uległo podejście do prowadzenia marki w mediach społecznościowych - agencja postawiła na jakościowy content i naturalny język komunikacji.

Firma podała, że ostatnia aktywacja „Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach”, w której konsumenci mogli wygrać limitowane koszulki zaprojektowane przez polskich designerów, ponad dwukrotnie przekroczyła planowane wyniki.

W trakcie prowadzenia działań dla klienta powiększył się zakres prac Cut the Mustard o obsługę brandu Lech Free.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu