Magazyn „Czarno na białym” w sezonie telewizyjnym 2015/2016 (tj. w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 23 czerwca 2016 roku) pokazywany był w dni powszednie o godz. 20.30 oraz w soboty o 20.55 (do 2 stycznia br. o 20.00). Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 345 tys. osób, co przełożyło się na 2,22 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów i 1,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 12 kwietnia br. Jego średnia widownia wyniosła 659 tys. osób.
Trzy topowe odcinki magazynu
Odcinki programu, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września 2014 roku do 25 czerwca 2015 roku) gromadziły przed telewizorami 263 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 1,66 proc. i 1,52 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 82 tys. widzów.

TVN24 w paśmie nadawania programu przegrał walkę o widza ze stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 2,44 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (0,60 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 był liderem oglądalności stacji newsowych, a dalsze miejsca zajęły: TVP Info i Polsat News
Oglądalność programu na tle konkurencji
Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu wyniosły 9,43 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).Prowadzącą programu „Czarno na Białym” jest Patrycja Redo.











