„Czego pragną kobiety” - Warta reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe

Pod hasłem „Czego pragną kobiety” rusza kampania reklamująca pakiet ubezpieczeń mieszkaniowych w Warcie skierowany do kobiet. Akcję przygotowały agencja reklamowa G7 i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania oferowanego przez Wartę Pakietu dla Kobiet podkreśla dostępne w nim usługi dodatkowe, m.in. home i medical assistance oraz opcję Torebka obejmującą ochronę przedmiotów codziennego użytku. Przekaz informuje też, że każda kobieta, która wykupi tę ofertę, otrzyma właśnie torebkę. Kampania ma na celu przekonanie odbiorców, że pakiet ten est precyzyjnie dostosowany do potrzeb wymagających kobiet.

grafika

Akcja obejmuje outdoor (nośniki w wybranych miastach), punkty sprzedaży (witryny w galeriach handlowych) oraz internet (serwis wartadlakobiet.pl). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"