Czy polskie przedsiębiorstwa stać na długie weekendy?

W 2013 roku nie sposób oprzeć się wrażeniu, że żyjemy w kraju, w którym koniec tygodnia bywa dłuższy, niż cały tydzień... Pytanie brzmi tylko, czy Polakom opłaca się aż tak długie świętowanie?

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kolejny długi weekend za nami. A w tym roku wypada ich aż osiem. W przypadku pięciu z nich wystarczy wziąć jeden dzień urlopu, aby skorzystać z dłuższego wypoczynku. Łącznie dni wolnych od pracy jest aż 114, czyli odpoczywamy prawie 1/3 roku. A to oznacza, że Polacy świętują mniej więcej tyle samo, co najbogatsze kraje świata.

Z badań przeprowadzonych przez GUS wynika, że dodatkowe pięć dni wolnych od pracy to spadek wzrostu produkcji aż o 10%. Choć oczywiście produkcja uwarunkowana jest popytem, a nie godzinami pracy. Ale w długie weekendy maleje również zapotrzebowanie na usługi (nie dotyczy to rzecz jasna branży turystycznej, która jako jedna z nielicznych na nich zyskuje), a wolne dni powodują przestoje w pracy działów sprzedaży i marketingu.

Długi weekend to dla przedsiębiorstw ryzyko utraty kontaktu z klientem przez tradycyjne formy komunikacji marketingowej jak telewizja czy outdoor.  Antidotum na to stanowi model 365 „czyli non stop”. Oznacza to marketing w Internecie, wsparty działaniami mobile – które trafiają wprost na telefon komórkowy respondentów - mówi Andrzej Okoń, Mobile Marketing Manager GRUPA 365NETtakie rozwiązania oferuje oraz wdraża w ramach strategii cross-marketingowej nasza firma. Warto się zastanowić nad ich rozważaniem, zwłaszcza w czasach gdzie nikt już „nie idzie na Internet” – każdy ma go w telefonie lub smartfonie ze sobą. Za pomocą narzędzi mobile marketingu można skutecznie docierać i kształtować preferencje zakupowe klientów także w długi weekend.

Co stanie się z długimi weekendami? Polacy najwyraźniej nie stosują się do zasady, by pracować, gdy inni odpoczywają. Nic nie wskazuje również na to, aby w najbliższym czasie z kalendarza miała zniknąć choćby nieznaczna część świąt. Właścicielom przedsiębiorstw nie pozostaje zatem nic innego, jak wkalkulować długie weekendy w koszty prowadzenia biznesu w Polsce, a pomocne w tym będzie zaangażowanie do współpracy agencji, oferującej  usługi 365 dni w roku.

GRUPA 365 NET

to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.

NR1WINTERNECIE.pl

 to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji