Niemiecka marka samochodów BMW zaproponowała swoim klientom w Korei Południowej korzystanie z opcji podgrzewanych foteli w aucie w ramach comiesięcznej, płatnej subskrypcji.
Okazuje się, że niektóre marki motoryzacyjne, w tym m.in. BMW, od pewnego czasu coraz częściej proponują klientom tego rodzaju oferty - mimo że dane auto ma fabrycznie wbudowane pewne dodatkowe funkcje (np. podgrzewane fotele, podgrzewana kierownica, asystent świateł drogowych itp), to aby kierowca mógł z nich korzystać musi wykupić miesięczną lub roczną subskrypcję.

Rozwiązanie to zaproponowane przez BMW w Korei spotkało się z krytyką klientów, internautów, a także innych producentów samochodów.
Rumuńska Dacia sytuację tę wykorzystała do żartów z niemieckiego konkurenta i wypromowania własnej oferty, w ramach której kupujący jej auta może korzystać z dodatkowych funkcji w samochodzie bez ponoszenia dodatkowych, abonamentowych opłat.
Marka w Wielkiej Brytanii rozpoczęła akcję rozdawania termoforów, które w razie konieczności mogą zostać wykorzystane przez kierowców, gdy ci nie mają możliwości podgrzewania foteli.
Termofory rozdawane będą od początku lutego br. w salonach Dacii w Wielkiej Brytanii - każdy z nich rozda ich po 25.











