PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Renata Luścińska head of data & privacy w Gazeta.pl
Wyciekły dane ponad 530 mln użytkowników Facebooka
Wyciekły dane ponad 530 mln użytkowników Facebooka
Klienci Grupy Cyfrowego Polsatu przesłali ponad 1,5 mld GB w 2020 r.
WhatsApp z funkcją znikających wiadomości. Będą automatycznie usuwane po siedmiu dniach
Amazon zapłaci za dane o zakupach użytkowników. Mogą zarobić 10 dolarów miesięcznie
Amazon zapłaci za dane o zakupach użytkowników. Mogą zarobić 10 dolarów miesięcznie
TikTok posądzony o śledzenie użytkowników Androida. Serwis twierdzi, że już tego nie robi
Facebook wzmacnia kontrolę użytkowników nad danymi. Można kasować historię aktywności na zewnętrznych stronach
Facebook wzmacnia kontrolę użytkowników nad danymi. Można kasować historię aktywności na zewnętrznych stronach
Facebook: Dane osób publikujących posty na stronach to błąd w aktualizacji. „Może czas na pełną transparentność?”
Facebook: Dane osób publikujących posty na stronach to błąd w aktualizacji. „Może czas na pełną transparentność?”
Google i Facebook pod lupą Komisji Europejskiej. Chodzi o dane służące do targetowania reklam
Amnesty International: Google i Facebook zagrożeniem dla praw człowieka. „Mocna i słuszna diagnoza”
Amnesty International: Google i Facebook zagrożeniem dla praw człowieka. „Mocna i słuszna diagnoza”
Microsoft pokazuje nowy sposób przechowywania danych. Cały „Superman” na szklanej płytce
Microsoft pokazuje nowy sposób przechowywania danych. Cały „Superman” na szklanej płytce
IPG Mediabrands tworzy Kinesso, wkrótce także w Polsce
IPG Mediabrands tworzy Kinesso, wkrótce także w Polsce
Sąd: Google nie musi stosować globalnie „prawa do bycia zapomnianym”
Sąd: Google nie musi stosować globalnie „prawa do bycia zapomnianym”
YouTube wyda 100 mln dolarów na treści dla dzieci. Nie będzie reklam przy filmach dla najmłodszych
Facebook wprowadza opcję Off-Facebook Activity. Zablokuje śledzenie użytkowników przez serwis Zuckerberga
Facebook wprowadza opcję Off-Facebook Activity. Zablokuje śledzenie użytkowników przez serwis Zuckerberga
Unilever widzi „znaczący wzrost” skuteczności w przechodzeniu na marketing oparty na danych
Amerykańscy senatorowie chcą kontrolować Google i Faebooka. Firmy mają podawać wartość danych o użytkownikach
Ponad 22 tysiące polskich wniosków do Google o usunięcie z wyszukiwarki. „Procedura ma słabe strony”
Rośnie liczba próśb polskich władz do Facebooka o udostępnienie danych. Ponad połowa wniosków przyjęta
Nowa wpadka Facebooka. Serwis przetwarzał kontakty ze skrzynek e-mail 1,5 mln użytkowników
Publicis Groupe kupuje za 4,4 mld dolarów firmę Epsilon
Kolejna wpadka Facebooka. 540 mln danych o użytkownikach dostępne w internecie
Panoptykon skarży do UODO Google'a i IAB ws. aukcji reklamowych. „Trzeba zmienić cały system”
Nowa luka w Google+, serwis zniknie w kwietniu, a nie w sierpniu 2019 roku. „Będziemy pomagać użytkownikom”
Nowa luka w Google+, serwis zniknie w kwietniu, a nie w sierpniu 2019 roku. „Będziemy pomagać użytkownikom”
Wyciekły dane 500 mln klientów grupy hoteli Marriott, m.in. o kartach płatniczych
Ministerstwo Cyfryzacji udostępnia otwarte dane w nowym serwisie internetowym
Ministerstwo Cyfryzacji udostępnia otwarte dane w nowym serwisie internetowym
Facebook, Google i Amazon nie spełniają warunków RODO, regulaminy mętne i skomplikowane
93 proc. polskich marketerów korzysta z danych w kampaniach reklamowych. „Data-driven marketing na coraz zdrowszych fundamentach”
Internauci w sieci najbardziej boją się o swoje pieniądze i dane
80 proc. procesów biznesowych w firmach będzie oparte o big data. Analiza danych zmieni branżę reklamową
Sporo można zarobić na danych. Uczą się tego telekomy i banki
Biznes coraz więcej ma informacji o klientach. Umiejętność wykorzystania tych danych może przynieść im wymierne korzyści