Dania Lubelli - nowa kampania reklamowa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

6 listopada ruszyła kampania makaronu Lubella przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe. Głównym celem reklamy jest pokazanie konsumentom, że makarony Lubella dzięki swoim różnorodnym kształtom, dają możliwość przygotowywania wielu smacznych i oryginalnych dań. Dań, które mogą stanowić zdrową i wygodną alternatywę dla tradycyjnej kuchni. Grupę docelową stanowią kobiety w wieku 25-35 lat.

Dzięki fantazyjnym kształtom makaronów Lubella każda potrawa ma własny, wyjątkowy charakter i styl. Nowe reklamy makaronów Lubella zawracają uwagę na wyjątkowe kształty, pokazują jak ich wygląd tworzy charakter dania. Każdy film zaczyna się krótką scenką, w której aktorami są pojedyncze makarony. Scena ta zawsze pokazuje charakter dania, przygotowywanego z tych makaronów. Np. w daniu "Rurki rogate" widzimy jak charakterystyczny "rogaty" makaron bodzie drugi makaron. W sumie powstała seria różnorodnych reklam, każda pokazująca innych kształt makaronu i inne danie. Reklamom telewizyjnym towarzyszą reklamy prasowe.

W kampanii wykorzystano telewizję (TVP, TVN, Polsat) i prasę kobiecą. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online