Darmowy dostęp do internetu reklamowany jest na plakatach citylightowych hasłem: „W tym miejscu skorzystasz z darmowego WiFi dzięki MasterPass.” Informacje o zbliżaniu się do strefy darmowego WiFi na przystankach pojawia się na ekranach CityINFOtv w pojazdach komunikacji miejskiej. Emitowanych jest kilkanaście różnych spotów z nazwami przystanków, a odpowiednie informacje znajdują się także na mapach w serwisie Jakdojade.pl.
Taka usługa ma podkreślić, że dzięki MasterPass można przy pomocy telefonu komórkowego wygodnie i bezpiecznie zapłacić za zakupy w sieci w dowolnym miejscu z dostępem do internetu. Darmowe Wi-Fi będzie działać do końca br.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/interaktywne-stoisko-showroom-pl-wypromuje-masterpass-w-cinema-city ##

Za realizację działań odpowiada firma AMS, na której nośnikach są one prowadzone. Całą kampanię reklamującą MasterPass przygotowały i koordynują agencje Isobar Poland i Posterscope Poland i dom mediowy Carat.











