Decathlon: Bądź pierwszy na stoku

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa sieci Decathlon. Akcję – promującą sprzęt do sportów zimowych – przygotowały firmy Garmont i PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania sieci Decathlon reklamuje dostępną w niej ofertę wyposażenia do sportów zimowych: narciarstwa, snowboardu i łyżwiarstwa. Akcja pod hasłem „Bądź pierwszy na stoku” obejmuje przede wszystkim internet: działania geotargetowane na Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Opole, Sosnowiec, Gliwice, Bielsko-Białą, Żory, Częstochowę, Legnicę, Lublin, Łódź i Gdańsk, reklamę behawioralną skierowaną do użytkowników zainteresowanych sportem i rekreacją, reklamy na największych portalach (m.in. onet.pl, gazeta.pl), targetowany mailing oraz reklamy w wyszukiwarkach.

grafika

Ponadto akcja jest prowadzona w radiu, prasie (tytuły lokalne, ogólnopolski dodatek „Gazety Wyborczej” „Jedziemy na narty”, „Narciarski Atlas Polski, Czech i Słowacji 2011”) oraz na outdoorze (tablice 5x2, 6x3, 12x3 i 12x4). Kreację kampanii – zaplanowanej do 21 listopada – przygotowała agencja Garmont, a za planowanie odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"