Delecta ma nowego Dyrektora Marketingu

Z dniem 1 lipca br. stanowisko Dyrektora ds. Marketingu w Rieber Foods Polska (RFP) objęła Aneta Bura (32 lata).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Bura związana z Delectą od sierpnia 2003 roku.

Długoterminowym celem biznesowym, jaki Aneta Bura stawia sobie na nowym stanowisku, jest dalsza budowa marki Delecta oraz zmiana jej wizerunku z marki słodkiej na markę żywnościową, przy wykorzystaniu potencjału, znajdującego się w kategorii słonych w asortymencie RFP. Równie ważne będzie dla nowego dyrektora zbudowanie silnego i zmotywowanego zespołu, przygotowanego do osiągania wyznaczonych celów, podano  w komunikacie.

Aneta Bura ukończyła studia dzienne na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Przed podjęciem pracy w Delekcie, była związana ze szwajcarskim koncernem Hero (lider na rynku dekoracji do ciast, batonów musli oraz żywności dla dzieci). 

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję