Dima Słupczyński head of design w Change

Dima Słupczyński objął funkcję head of design w agencji reklamowej Change. Awansował na to stanowisko po ponad trzech latach pracy w firmie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Słupczyński do agencji Change dołączył wiosną 2012 roku, obejmując stanowisko senior art directora. Przeszedł wówczas z agencji Pompidou, gdzie pełnił podobną funkcję. Wcześniej pracował też w agencjach IQ Marketing, Adwertajzing, Brand Support i Focus Media Group.

Jako head of design w agencji Change przede wszystkim zarządza zespołem grafików i copywriterów w dziale design oraz pełni nadzór nad jakością wychodzących z agencji projektów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie