Discovery Channel: Mocne Historie. Prawdziwe Życie

Discovery Channel przygotowałwiosenną ofertę programową. Zostanieona wsparta kampanią zatytułowaną Mocne Historie. Prawdziwe Życie,która obejmie działania na antenie (start 18 lutego) a także akcjepozaantenowe (początek 1 marca). Kampania potrwa dwa miesiące. Odpoczątku lutego trwają intensywne akcje PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pierwszym etapem kampanii będzie kampania wizerunkowa. Działaniamarketingowe skupią się na reklamie zewnętrznej, wykorzystującejnośniki wysokiej jakości. Podświetlane billboardy (backlighty ifrontlighty) zostaną umieszczone w specjalnie wybranychlokalizacjach, w ośmiu największych miastach Polski. Dodatkowo,olbrzymi billboard na miesiąc umieszczony będzie w centrum Warszawyprzy Placu Konstytucji.

Drugi etap działań - kampania sprzedażowa - skupi się napromocji kluczowych programów, które będą miały premierę w marcu ikwietniu na Discovery Channel, m.in.: Prawdziwi bohaterowie,Ostatnie 24 godziny, Fight Quest - sztuki walki oraz Najbogatsiludzie świata. Na tym etapie wykorzystane zostaną reklamy prasowe wnajważniejszych tygodnikach telewizyjnych, kampanie radiowe wstacjach o zasięgu ogólnopolskim, akcje w wyszukiwarkachinternetowych, wykorzystujące tzw. landing page, tj. specjalnąpodstronę serwisu, której zadaniem jest dostarczanie dodatkowychinformacji o programach i zachęcenie do ich oglądania na DiscoveryChannel. Prowadzone będą także rozległe, kreatywne działania PR,mające na celu zwrócenie uwagi dziennikarzy na kluczowe programystacji.

Oba etapy kampanii będą wsparte działaniami promocyjnymi naantenie Discovery Channel oraz pozostałych kanałów z portfolioDiscovery. Przygotowany specjalnie na tę okazję spot prezentującyzwiastuny programów będzie emitowany na wszystkich kanałach siecidostępnych w Polsce.

Wszystkie kreatywne elementy kampanii zostały zaprojektowaneprzez Front Design.Guideline Sp z o.o. koordynuje i odpowiada za przeprowadzeniekampanii reklamowej.Autorem i koordynatorem działań PR jest Mmd Corporate, PublicAffairs & Public Relations Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online