Discovery Networks szuka agencji PR w przetargu

Firma Discovery Networks planuje w przetargu wybrać agencję public relations, która odpowiadać będzie za komunikację korporacyjną i PR programowy kanałów nadawcy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Discovery Networks szuka agencji PR w przetargu
Fot. Alvernia Studios/NEXT FILM

Przetarg będzie mieć charakter zamknięty - briefy wysłane zostaną do wybranych przez Discovery Networks agencji, w tym do firmy MSL Group, która od 2013 roku obsługuję nadawcę (umowa z nią nadal obowiązuje). Agencja ta została wybrana w przetargu, ale wówczas miał on charakter otwarty (więcej na ten temat).Discovery Networks jest nadawcą m.in. stacji Discovery Channel, Discovery Science, TLC i ID.

Spółka nie komentuje sprawy przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online