Dlaczego korzystamy z marketingu bezpośredniego?

Blisko 35% badanych deklaruje, że na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy skorzystało z oferty marketingu bezpośredniego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według badania zrealizowanego przez TNS OBOP, pod patronatem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), blisko 35% badanych deklaruje, że na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy skorzystało z oferty marketingu bezpośredniego.

Głównymi czynnikami zachęcającymi konsumentów do zakupu produktów lub usług tą drogą okazały się oszczędność czasu (57%) oraz okazyjna, atrakcyjna cena produktu (52%).

W ocenie respondentów inne zalety to: wygoda związana z dostawą zakupionego produktu do domu (43%), uniknięcie konieczności chodzenia po sklepach (30%), możliwość dokładnego zapoznania się z ofertą w domu (30%), a także unikalność produktu (28%).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"