"Dołącz do Wielkich"

Men at Work przygotował strategię i kreację najnowszej kampanii soków Tymbark

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Motywem przewodnim akcji "Dołącz do Wielkich" są cytaty znanych ludzi i… konsumentów napojów Tymbark. 

Wakacyjna komunikacja wizerunkowa marki nawiązuje do zapoczątkowanej w 1993 roku przez Tymbark koncepcji umieszczania pod kapslem ciekawych haseł i inteligentnych żartów. Tym razem teksty opanowały większą powierzchnię, wypełniając całe etykiety napoju.

Na potrzeby akcji wykonane zostały nowe projekty etykiet, które stanowią podstawowe narzędzie kampanii. Ich konwencja odpowiada młodzieżowym trendom zarówno w modzie, jak i stylu komunikacji. Tło przypomina odręczne zapiski w zeszycie. Na nim pojawi się 45 portretów znanych postaci wraz z ciekawą wypowiedzią. Obok cytatu "Wielkich", pojawiają się nadsyłane przez konsumentów "szczerozłote" myśli i powiedzonka, a także stylizowane zdjęcia autorów! Propozycja wzięcia udziału w akcji skierowana jest do młodych i aktywnych, pełnych optymizmu ludzi.

Nowe produkty pojawiać się będą na półkach od początku czerwca.

Men at Work pracuje dla Maspexu, w tym dla marki Tymbark od 2004 roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"