W Publiconie Kaznowski kieruje wszystkimi działaniami w zakresie social media. - Nasz dział social mediowy jest komplementarny wobec działań public relations. Zdecydowaliśmy się nie rozdzielać tych działań komunikacyjnych, bo dziś wydaje się to już sztuczne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Szymon Sikorski, szef agencji. Poprzednio Kaznowski przez pół roku pełnił funkcję head of strategy w agencji reklamowej Czart. Wcześniej przez trzy lata był związany z Naszą Klasą, właścicielem serwisu NK.pl, gdzie zajmował się kolejno rozwojem biznesowym, marketingiem, badaniami, public relations i kanałami mobilnymi oraz utrzymaniem i rozwojem produktów. Ponadto był m.in. prezesem spółki doradczej Xevin Consulting, dyrektorem marketingu w pionie internetowym Agory oraz zastępcą dyrektora biura komunikacji korporacyjnej i marketingu w Grupie PZU. Zasiadał też we władzach IAB Polska i Polskich Badań Internetu.












