Kampania Domiporta.pl prezentuje ten serwis jako najlepsze miejsce do znalezienia nieruchomości. Reklamy w humorystyczny sposób pokazują powody zmiany mieszkania, zawarte w sloganach „Tramwaj jeździ ci po głowie?”, „Wyrosłeś z mieszkania?” i „Sąsiedzi zaglądają Ci w garnki?”.
W styczniu Domiporta.pl odwiedziło 651 tys. użytkowników, którzy wykonali 12,8 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Akcja reklamowa, zaplanowana na dwa miesiące, obejmuje telewizję (Polsat i Stopklatka TV), radio (Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio i RMF FM), kina (sieci Helios i Cinema City), internet (Gazeta.pl, Google, Facebook , Twitter i YouTube) oraz outdoor (billboardy, citylighty i nośniki w tramwajach w siedmiu miastach).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lowe Warsaw, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół promocji serwisu Domiporta.pl, zespół Gazeta.pl oraz agencja mediowa Fivemedia.











