TVP Info liderem stacji informacyjnych podczas wizyty Donalda Trumpa, rekord TVN24 i Polsat News

Wśród wszystkich widzów najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce podczas wizyty Donalda Trumpa był Polsat. Na czwartym i piątym miejscu uplasowały się kanały newsowe TVP Info i TVN24, które miały lepsze wyniki niż m.in. TVP2, a 10. miejsce zajął Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Polsat w okresie od 5 do 6 lipca 2017 roku miał średnio 10,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,32 proc. Podium uzupełnia TVP1. Udział tej stacji wyniósł 9 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/donald-trump-w-polsce-tvp-tvn-polsat ##

Na czwartym miejscu uplasowało się TVP Info, którego średni udział 5 i 6 lipca wyniósł 7,26 proc. Podczas pierwszego dnia wizyty Donalda Trumpa było to 6,35 proc., a drugiego - aż 8,20 proc. (w oba te dni stacja ta była czwartą najchętniej oglądaną w Polsce).

Piąte miejsce, ze średnim wynikiem na poziomie 6,29 proc., zajął TVN24. 5 lipca stacja ta miała 5,36 proc. udziału, a dzień później - 7,24 proc. (pierwszego dnia stacja ta była szósta w rynku, a drugiego - piąta).

Gorzej od głównych stacji newsowych TVP i TVN wypadła Dwójka, która w dniach 5-6 lipca br. miała średnio 5,68 proc. udziału.

Na wysokim - dziesiątym - miejscu uplasował się Polsat News. Jego średni wynik wyniósł 1,99 proc. (1,85 proc. 5 lipca i 2,13 proc. - 6 lipca).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-wygrala-walke-o-widza-podczas-swiatowych-dni-mlodziezy-tvp-info-i-tvn24-przed-tvp2-raport ##

Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, TVP Info, TVN24 i Polsat News w dniu 6 lipca br. zanotowały jedne z najwyższych dobowych udziałów w historii nadawania. Wszystkie te stacje obszernie relacjonowały wizytę Donalda Trumpa w naszym kraju.

grafika

Również wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 stacje newsowe TVP, TVN i Polsatu 5 i 6 lipca br. zanotowały zdecydowanie wyższe wyniki od średnich danych długookresowych.

Spośród tych trzech stacji najlepiej wypadł tutaj TVN24, którego udział wyniósł 4,17 proc. TVP Info miało w tym ujęciu 3,10 proc., a Polsat News - 1,12 proc.

Z kolei w zeszłym półroczu wynik TVN24 wynosił 2,41 proc. udziału, TVP Info - 1,22 proc., a Polsatu News - 0,74 proc.

grafika

Spośród topowych audycji w analizowanych stacjach newsowych na antenie TVP Info najwięcej widzów zgromadziła relacja na żywo z wizyty Donalda Trumpa na placu Krasińskich. Śledziło ją średnio 1,16 mln widzów, co dało tej stacji 19,03 proc. udziału w rynku w 4+ i 9,07 proc. w 16-49.

W TVN24 największym hitem były „Fakty po Faktach” z 6 lipca br. (775 tys. widzów; odpowiednio 7,36 i 4,18 proc. udziału), a w Polsat News - relacja na żywo z lądowania Air Force One w Warszawie (448 tys. widzów; odpowiednio 3,91 i 2,17 proc. udziału).

grafika

Sumaryczne wpływy reklamowe TVN24 5 i 6 lipca br. wyniosły 1,05 mln zł, Polsatu News - 237 tys. zł, a publicznego TVP Info pokazującego mniej reklam - 86 tys. zł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"