Dorminox reklamowany jako "siła dobrego snu"

Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową promującą Dormino, lek stosowany w leczeniu bezsenności. Przygotowała ją kampania Opus B.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dorminox reklamowany jako "siła dobrego snu"

Kampania „Dorminox – siła dobrego snu” bazuje na postaci charakterystycznego brand hero, opowiadającego o leku i zdrowym śnie sympatycznego Budzika.

- Koncepcja wychodzi mocno poza standardowe reklamy segmentu farmaceutycznego. Ożywiliśmy przedmiot jednoznacznie kojarzony ze snem, a jednocześnie dodaliśmy mu cechy wspierającego przyjaciela i eksperta, który zna nas i nasze problemy z bezsennością - mówi Tomek Kosiński, dyrektor kreatywny, odpowiadający za realizację kampanii.

W reklamach podkreślono, że Dorminox jest rozwiązaniem, które nie uzależnia i przynosi natychmiastową poprawę jakości snu.

W ramach kampanii agencja przygotowała serię formatów telewizyjnych – spoty i billboardy sponsorskie oraz materiały drukowane. Spot wyreżyserował Dobromił Sudak, za produkcję odpowiada: Lucky Luciano, postprodukcją zajęło się studio Ice Images.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów