Doświadczenie Klienta w centrum uwagi Europ Assistance Polska

Zaufanie i satysfakcja Klienta wpisane są w cele i DNA Europ Assistance Polska od początku działalności w 1996 r. W budowaniu pozytywnych doświadczeń firmie pomagają zarówno najlepsi specjaliści i rozwiązania procesowe, ale również zaawansowane technologie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 Opinia Klientów zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych jest jednak kluczowa, dlatego Europ Assistance bada ich satysfakcję przy wykorzystaniu metody NPS.

Z roku na rok rośnie świadomość i wykorzystanie usług assistance przy zmieniających się jednocześnie potrzebach Klientów. Coraz częściej oczekują oni od firm oferujących assistance większej elastyczności i dostępności usług przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Skłania to firmy do poszukiwania rozwiązań spełniających wymogi rynku oraz zapewniające Klientom również poczucie bezpieczeństwa i komfort nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klienta

Optymalizacja procesów i systemów obsługowych gwarantujących najwyższą jakość obsługi oraz konkurencyjność rynkową to dla Europ Assistance codzienność. Niemniej jednak firma realizuje obecnie projekty, w tym informatyczne i procesowe, które jeszcze bardziej usprawniają obsługę oraz skracają czas realizacji pomocy i organizacji świadczeń, przysługujących Klientom w ramach ubezpieczeń assistance.

Wraz z rozwojem technologii, dynamicznie rozwijają się również usługi assistance, dostosowując się do zmieniających się oczekiwań Klienta. Głównym założeniem rozwoju tych usług jest nie tylko szybka i skuteczna pomoc, ale też jak najmniejsze angażowanie Klienta w procesie organizacji tej pomocy – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.

W tym celu Europ Assistance wykorzystuje nowoczesne technologie, aplikacje mobilne, geolokalizację i wiele innych rozwiązań, dzięki którym świadczy pomoc nawet w najbardziej skomplikowanych sytuacjach. Aplikacja mobilna pozwala np. na śledzenie poprzez GPS trasy przejazdu usługodawców, dzięki czemu Klient, który oczekuje pomocy, będzie mógł na bieżąco otrzymywać informację o statusie realizacji pomocy.

Kolejnym rozwiązaniem wykorzystującym nowoczesne technologie jest wideokonsultacja. Program Tele / Wideokonsultacji lekarskiej zapewnia możliwość zdalnej konsultacji medycznej w przypadku zachorowania. Jest to bardzo efektywne narzędzie pozwalające na określenie najbardziej optymalnego sposobu postępowania i formy pomocy pacjentowi. Klienci mogą otrzymać konsultację polskojęzycznego lekarza, o każdej porze dnia i nocy, niezależnie od tego, w jakim kraju się znajdują.

Satysfakcja Klienta jest najważniejsza

Słuchanie i odpowiadanie na potrzeby Klientów oraz budowanie najlepszych doświadczeń to podstawowa wartość, oraz źródło sukcesu Europ Assistance. Dlatego od lat Europ Assistance Polska prowadzi badanie satysfakcji, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i partnerów biznesowych. Firma realizuje regularnie przez wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną również tzw. Mystery Shopping audytując jakość świadczonych usług.

W tym roku badanie skierowane do Klientów korporacyjnych zostało oparte o metodologię NPS (Net Promoter Score). Wskaźnik ten określa na podstawie odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące współpracy poziom lojalności Klientów i jakości współpracy, ale również skłonność do rekomendacji.

Dzięki temu badaniu możliwe jest obserwowanie na bieżąco obszarów, z których Klienci są zadowoleni, oraz tych, które wymagają być może większej uwagi i zaangażowania stron.

Aktualnie firma wdraża badanie NPS w formie SMS również wobec Klientów indywidualnych, który korzystają z pomocy Europ Assistance Polska.

Badanie NPS to projekt, który wymaga dużego zaangażowania zarówno naszego zespołu, jak i naszych partnerów biznesowych. Jest jednak też dużą szansą na wspólne oferowanie jeszcze lepszych rozwiązań i jeszcze lepsze doświadczenia Klientów. Dla Europ Assistance Polska to cel nadrzędny i zobowiązanie wobec interesariuszy – dodaje Ryszard Grzelak

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele