Publikacje drukowane przygotowywane są przez DPG dla firmmodowych, farmaceutycznych, samochodowych, centrów handlowych orazfinansowych. Na razie spółka nie ujawnia szczegółów na ichtemat.
Dodatkowo, Net Publishing Group, powołana w zeszłym roku spółkazależna DPG, pracuje nad ośmioma projektami internetowymi. Mają onezostać uruchomione w lutym i marcu br.
- Głównym naszym celem w roku 2009 jest wzmocnienie pozycjilidera na rynku polskim oraz w regionie tj., Rosja, Ukraina, Węgryi Czechy poprzez pozyskanie nowych projektów custom publishing -mówi nam Michał Sztand, prezes Direct Publishing Group -Wydawnictwo również koncentruje się na inwestycjach związanych zdostarczaniem kontentu do internetu oraz tworzeniu nowych narzędzidotarcia do klientów w tym medium - dodaje.
Direct Publishing Group w 2008 roku wydawało 26 cyklicznychtytułów (ukazujących się min. 4 razy w roku) oraz 11 tytułówukazujących się rzadziej, wprowadziło też na rynek siedempublikacji jednorazowych. Net Publishing Group zrealizowało wzeszłym roku 11 projektów internetowych.












